expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

Tuesday, May 31, 2011

nak berhenti rokok..

Aku dah nekad tahun 2011, aku nak berhenti merokok. Macam macam cara aku buat, pertama sekali aku beli ubat di farmasi nama ubat tu ada didalam iklan di tv. Tetapi ubat tu bukanya tidak berkesan tetapi aku tak boleh hisap(losenge) lama ubat tu kerana ianya tiada perisa. Selepas sebulan aku aku pergi ke farmasi tangkap jenis lain pula (chewing gum) tetapi sama juga tiada perasa. Jalan terakhir yang aku ambil adalah cari pengamal perubatan tradiaional cara islam.. kawan aku cakap cuba pergi buat di pendang.. hari ni aku pergi... setelah sampai dia minta rokok dunhill dan air kosong.. dia hanya mengunakan barang tersebut untuk jampi.. setelah selepas jampi dia suruh aku hisap 3 batang dan minum air sampai habis..
Nanti kan, adakah aku akan berjaya... nantikan update dari aku..
Published with Blogger-droid v1.6.9

No comments:

Post a Comment